thirty day challenge, day two

Dag 2, min första kärlek.

Den allra första personen jag var "kär" i var en kille på dagis. Men han räknas inte riktigt.. Den andra räknas inte han heller.. Ja, okej.. Jag har inte träffat någon som räknas än. Väntar fortfarande helt enkelt..

Dock har jag en del andra första kärlekar, min bror och syster var de första människorna som jag verkligen älskade. De var de första människorna som jag älskat från första stund, ja förutom mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar....... (ni fattar principen) De två var de första människorna som jag inte alltid haft där. Fattar ni?

Mitt första riktiga husdjur, Zushi var också han en av mina första kärlekar. Han var världens go'aste och helt underbar.

Jaa, ni fattar nog vad jag menar. Jag har helt enkelt haft många "första" kärlekar. Och fler kommer..


(här skulle det passa med en massa bilder på zushi, fia och robin. men jag sitter vid fel data. kan visa det imorgon istället, okej?:))
Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-03 @ 16:41:08
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0