polkadot

Vad sent jag bloggar nuförtiden.. Varför vet jag dock inte.. Aja.

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, he gick finfint :) är man favoritelev så är man, eller hur var det nu?! Hur som haver så ska jag lägga mig och läsa i engelskaboken strax så det är gjort.. Sen ska jag nog skriva lite novell maybe, om jag ids.

Skriver väl som alla andra, vi säljer polkagrisar! Så slå en pling, skriv en kommentar eller skicka iväg ett mess om ni är sugna :) 20kr styck, no money. Finns i följande smaker:

Persika
Saltlakrits
Passionsfrukt
Vanlig hederlig polkagris
Apelsin
Salt hallon
Tuttifrutti
Melon
Vanilj
Viol
Körsbär
Hallon rabarber
Citron
Mint kola
Jordgubb
Päron
Kola
Kiwi
Smultron


vi packade upp hela 1100st, fullt på borden om vi säger så :)

 

än en gång är bilden elins.
Kommentarer
Postat av: JuLia

Vilken är godast? :P

2010-12-01 @ 21:31:56
Postat av: Amanda

sv; alla, nämen jag vet inte :) de flesta är ju goda :)

2010-12-01 @ 22:18:34
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0