Egoina

Filmsnubben: Vet du?
Egoina: Vaddå?
Filmsnubben: Jag hade en blogg innan.
Egoina: Jasså?
Filmsnubben: Om fiskar.
Egoina: Om fiskar?
Filmsnubben: Jag lade ut bilder på fiskar.
Egoina: Ehh okej?
Filmsnubben: Det gick inte så bra för den bloggen.
Egoina: Näääää, det menar du inte?

Om ni behöver ett skratt så här i julstressen, kolla in egoinas blogg.
She knows how to crack me up!

Jag har fyra frågor idag:
1) Vad är skillnaden mellan en pirat och en sjörövare?
2) Visst uttalar man David Villas efternamn "Vija"? Eftersom han är spansk menar jag.
3) Är det normalt att ens pojkvän står och hejar utanför när man bajsar? Tror inte det.
Oj, det var visst bara tre. Jahapp.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

God jul gumman =D

2010-12-23 @ 22:05:51
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0