christmas presents

Har nu försökt fixa ett collage med bilderna på mina favoritplagg, men inte lyckas jag :S Måste skaffa mig nå bra program för sånt! Har heller inte hittat kamerasladden än, så vet inte riktigt där heller.. :S

Kan skriva det jag fått istället, om jag minns allt nu..
- Norbottensring
- Dator
- Halsband
- Ring
- Underkläder (sockar, trosor mm.)
- Hårgrejer (plattång, shampo, balsam mm.)
- Pengar
- Receptböcker och bakgrejer
- Humanityarmband (x2)
- Kläder (Linne, halsduk + kläderna jag köpte i luleå. som jag fortfarande inte visat..)
- Filmer
- Nagellack
- Ansiktskräm
- Ljuslyktor
- Handduk

Tror det var allt..
Jäklar vad grejer jag fått ser jag nu, när det står så där.. Är i alla fall otroligt glad för alltihop! Så jäkla tacksam för min fina familj och allt dem gett mig. Älskar er!! :love:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0