christmas presents

Vi hade ju som sagt var lilla julafton idag, och fick då de flesta presenter av varandra, bara vi i familjen. Gode mysigt :) Jag kan då säga att mina julklappar, än så länge, har varit toppenbra!! Super, älskar dem :D Fick en dator (!!!) som jag nu invigsbloggar från ;) Så förhoppningsvis blir uppdateringarna fler och oftare nu :)
Jag fick även en superfin ring och ett fint halsband, show you later :) Fick även ett humanity armband som är hur snyggt som helst. Dör typ så snyggt det är ;)


kan inte annat än älska min webbkamera ;)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

God Jul Amanda! =)

Va fin din header är!

2010-12-24 @ 08:56:28
Postat av: Amanda

Detsamma elin :) och tack tack!

2010-12-24 @ 09:03:53
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0