2016-11-22, 19:37

HEJ hörrni!! För några veckor sen var jag och min mormor i Norge på Hurtigruten!! Den ni! Så pass mys. Och så fin grej att göra med min mormor. Bästa mormor, oj vad jag älskar henne. Finaste jag vet. Men hörrni, vi kikar på lite bilder! Norge alltså .... SÅ vackert land.
JAMEN ni ser ju!!!! Sån dröm! Den Hurtigruten-färja som vi skulle hoppa på på morgonen var trasig och satt fast lite högre upp i landet..... Så tråkig grej, trodde vi ja!! MEN vi fick åka med en liten båt på en kanontur så vi drog nog ändå en vinstlott!!!
Med den båten åkte vi in i Trollfjorden, se troll här ovan.
Jag fick napp!!!! Vi fick fiska där i fjorden, så pass mysig grej!! Sen matade de som jobbade på båten havsörnar med dessa fiskar!!!! Hade havsörnar SÅ nära. Ni anar inte.
Såna drömfrukotsbufféer vi fick ta del av under vår vistelse mmmmmmm.
Dricka vin i hotellsäng och prata med mormor är fasen livet.
Älskar att min mormor reser med en väckarklocka. Sån mysig grej.
Så himla mysig resa. Tack mormor för den fina helgen. Den var bäst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0