2015-03-30, 16:50

HEJ GULLISAR!!! Ännu en helg, och vecka, till ändå. Fan vad livet är fint på helgerna. Eller ja, alltid egentligen. Är, som vanligt (numera! sing halleluja!), tillfreds och glad i livet.
I onsdags styrde vi upp lite våffelmys uppe på sandbacka. Jag och Kajsa bossade i köket och tjejerna kacklade på om våra förrvirrande studieguider och vårt brännbollslag.
Sen snålåkte jag med Kajsa och Kajsa när de skulle ner på stan. Våran mattekurs började på onsdagen med dunder och brak. (hahahah ok skrev jag just dunder och brak????!!??!) Torsdag kväll skickade jag in den tredje, och sista för den veckan, examinerande uppgiften. Sånt måste man ju älska:):):):)
I fredags efter veckans sista seminare styrde jag, Minna och Daria kosan mot lokal för att möta upp massa klassisar. Vi drack öl, käkade tacos/pizza-buffé och förlorade i musikquiz (vi hade dock lätt bästa svaren). Sen bussade jag och mandy till sara där vi käkade marängsviss, chips och såg let's dance. Därefter somnade jag tidigt, skööööönt mmm.
I lördags kom ÄNTLIGEN Emilia tillbaka till stan!! Vi firade det hela med att gå på finkrog och käka pärlhöna samt kalvbräss, amanda den lurisen käkade korv och mos haha. Det var gott!!!!
När Emilia hämtat sin post hos mig och lämnat mig och Amanda till vårt öde så fyllde vi en påse med alkohol och bussade till Amanda (jaaa, vi älskar att heta likadant allihopa:):):)) för fest med massa klassisar. DET VAR FINT! Min klass är så fin <3 <3
NU sitter jag och gör bort lite saker på min att göra-lista. Sen ska jag traska till Sara för lite fika.
 
Snart syns vi mina små skatter!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0