2015-03-25, 22:18

HEJ VÄNNER! Long time noooo see. MEN en annan (jag dvs) har ju varit så upptagen att det inte funnits tid för cirka ja NÅGONTING. Låt oss ta en titt på lite grejer som gjorts:
Tillbringade förrförra torsdagen genom att packa mina väskor, slå in paket och ladda ner podcasts pga skulle ut på ÄVENTYR.
Stod på perrongen cirkus trekvart innan tåget skulle gå pga var rädd att missa tåget heheheee.
LYCKAN när jag började närma mig min slutdestination. Där min BÄSTIS väntade. Ett halvår sen sist vi kramades. Grät på busstationen i Borlänge pga saknat henne så. Grät mig igenom hela bussresan också. Hon är verkligen den finaste jag vet.
TILLSLUT satt vi i solen tillsammans. Drack champagne och käkade fil som om INGEN TID ALLS hade gått. ÅÅÅH detta var så fint. Att locka rådjur med korvar, fjällvandra och BARA VARA tillsammans <3 <3 <3
Lyxlunch:):):):):)
FEST med min favorittjej är de bästa festerna. Och tokigaste. Vi hängde i viprum, vrickade foten till Looptroop Rockers, gömde stavar, flörtade med taxichaffisar, shottade som aldrig förr och bara MÅDDE.
Vi åkte skidor också. Där i paradiset.
Käkade massa GOD MAT. Alltså vår lördagsmiddag var out of this FREAKING WORLD. Helt sinnes (obs! inte den på bilden). God mat, gott vin och bra sällskap. LIVETS GREJ VAFAN.
Tisdagsmorgonen spenderade jag med tentaplugg i sängen. Sen kom hon in med detta. Vilken pärla va??? Sån drömtjej.
 
Annars gjorde vi MASSA ANNAT också. Mycket tokigheter, men mest massa fint. Längtar så tills hon kommer hit och vi får kramas igen. Men nu klarar jag mig ett tag i alla fall. Älskar henne så <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0