2015-03-02, 15:23

dagens frisyr: oborstat tjorv under mössan.
dagens kläder: mina nya jeans (bäst<3 pga sköna, fina och billiga! studenthjärtat hoppar), stickad tröja och maaartens mmm.
dagens mat: te imorse. matlåda till lunch. ska göra tomatsås och bönpasta till middag. bra mat pga billig och GOD mmm. ska göra en långkokad variant. längtar redan <3
dagens händelse: ingen??? varit på föreläsning, gjort lite ärenden (såsom köpt skosnören och reserverat böcker på bibblo). härligt lunchhäng with ma LADIES är alltid nice. enda anledningen till att jag for till uni imorse hehe.
dagens planer: ska gå på ica och handla lite och sen förbi utopia. annars bara soffhäng här hemma pga SÅ JÄVLA TRÖTT. mmm skönt.
dagens vill ha: ett par skor jag såg idag, men fanns inte i min storlek:/// annars en lägenhet heheheeee.
dagens roligaste: lunchhänget pga vi skvallrade om den gångna helgen och grabbar. sånt är alltid NICE.
dagens tråkigaste: min trötthet??? får dock skylla mig själv lite hehe. men FAN vad jobbigt att vara trött????
dagens humör: braaaaaa!!! förutom tröttheten då ehe. sorry för tjat://
dagens komplimang: vet inte???? var dock en snubbe i fredags som sa att jag var "den vackraste tjejen på jorden" så det får bli veckans komplimang. eller också från i fredags "du är en så jävla skön människa" älskar när folk ser mig som "skön"!! fredagen var en bra dag komplimangmässigt:):):):):)
dagens längtan: när jag får kramas med bästis igen!!! fattar inte att vi varit ifrån varandra så länge som vi varit. ok. gråter nu:) eller när våren är här på riktigt och det är uteserveringar och SOL jämt mmm.
dagens musik: börjat på en ny vårlista!! så taggande tanke, VÅR liksom ojoj.
dagens smink: inget!!! såååå skönt. efter förra veckans sminkvecka så känner jag ALDRIG mer smink eller eh näe inte riktigt. men FAN vad skönt utan mmmm.
dagens saknad: min bästis. som vanligt!!! fan snart ett halvår sen vi sågs!!!!!!!!! FATTAR NI????
dagens tanke: "jag orkar inte" pga tröttheten:):):):)
dagens längtan: en lugn helg på stugan med frisk luft, varm dryck och familjen. 
dagens smycke: samma som alla andra dagar. måste dock springa över till utopia pga mitt navelsmycke föll precis sönder://
dagens önskan: en stooor säng som är nybäddad. och en kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0