2015-07-28, 00:23

Ibland har jag en sån datorperiod. Då jag i timmar kan scrolla alla hörn utav www som bara finns. Fyfan egentligen. För att slösa ett liv på sådant. Tänka på saker en bör göra men bara sitta inne utan att göra dem??? Ska bli en bättre gör:are. Färdas mer och göra spännande saker. Fan att jag inte har något frivilligt sällskap som alltid är redo liksom. Klarar ju inte av att vara själv pga ångest heh. Ibland är jag dock gärna ensam. Sånt kommer också i perioder. Låtsas vara upptagen och sitter inne vid datorn och chipsen i flera timmar. Kanske i ett dygn eller två. Som att jag behöver ett litet lufthål, andas mellan all social interaktion. Under dessa stunder länsar jag frysen och ibland lever jag till och med utan mjölk (fyfan!!!! det värsta....) enbart pga orkar inte prata med kassapersonalen på närmsta ica. Vet ni en annan grej??? Den här sommaren har ju fan varit helt värdelös (tänker vädermässigt.....mest......) SÅ nu, exakt nu börjar jag längta efter höstlöv och mysiga bussturer men även JUL.. Åh mmm.... Juletider är fan bäst ju!!! Först ska det ju dock hända spännande saker här hemma och jag vill ut på en resa innan jag måste tillbaka på uni. MEN sen, sen kan mörkret få ta oss. Hahahaha ok FAN JÄVLAR vad deppigt det lät????? Menade det som något positivt.... Tror jag????
 
Imorgon ska jag ut på stugan och käka räkor. Känner ett sug efter at lösa korsord vid havet och värma mig på en kaffemugg. Vet ej om detta kommer hända. Kanske ligger i våningssängen och kollar instagram istället. Men just nu känner jag detta. Vill leva mer. Utan massa medier. Sitta tyst och ha det tyst. Har det aldrigaldrig tyst. Jämt musik. Ska börja öva. Och vara mer i naturen. Bara sitta?? i skogen?? stilla?? tyst?? Kanske med en kaffekopp och en bit blåbärskaka. Fick NU för mig att jag ska göra en sån imorgon i stugan. Känns stugigt och fint. Sen lösa korsord. Ändå bra plan??? Måste dock spana klänning också inför 8eeeee!!!!! Fan vad nära sake rär nu???
 
NÄ FYFAN. Sömn amanda!!!!! SOV NU!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0