2015-07-27, 23:02

HEJNI!! Vet inte hur det är med er, men här är det OK. Varken mer eller mindre faktiskt. Livet ÄR just nu, så är det. Efter en helg som spenderats på språng och utan en enda lugn minut (om en bortser från mina frekventa toapauser på jobbet pga enda ensamma stället). Annars har jag HÄRJAT på stan och levt life. Nåja, härjat var fan å ta i nå de grövsta. MEN fint har det varit. Och lite jobbigt. Känns alltid så tomt när det är över??? När alla packat ihop och åkt hem, nu kommer inte alla vara på samma plats på samma sätt på ett helt jävla år. SES DÅ.
 
Saker som hänt:
- Sara och Azi har fått se pitstan in all it's glory.
- Vi körde Pandoras ask på förfesten i lördags. Medan alla skrev saker såsom "drick sju klunkar" "hur snygg är du på en skala" "när hånglade du senast" och dylikt så briljerade jag med "säg ett rim", "vilket är ditt bästa djur", "krama valfri okänd person", "plocka en bukett blommor", "du måste snusa och dansa salsa ikväll". Var på så tokigt humör den dagen.
- Spenderade en hel förfest med att viska allt jag sa. Detta HETSADE folk orimligt mycket över???? Jag och min viskkompis skrattade högt (inne på toan pga enda stället vi fick vara högljudda på) åt detta.
- Vridit knäet ur led inne på (älsklings)krogen?????? När jag instruerat mina närmsta vad som behövde göras och därefter hett tillbaka det själv blev jag buren till min väntande skjuts???? Alla funkar inte i nödsituationer;););) inte NÖDnöd denna dock menmeeen heh..
- Kramats med så många personer som mitt hjärta slår för och folk som bara är STÖRIGA.
- Träffat nya personer som alla varit så härliga!!! Älskar härliga personer!!! Min BÄSTA grej i livet.
- Hetskäkat en korv i två tuggor i kön in till statt, detta pga ville inte "bete mig utstickande" med min korv för då skulle vakten se mig och jag hade glömt legget hemma = skulle behöva gå därifrån:( ha ha ha. OK amanda.
- Tillsammans med random tjej spridit feministiska budskap inne bland bajamajeköerna????
- Snackat skit om folks uppsyn, till deras ansikten, utan rimlig orsak????? Som att jag är någon slags modeguru????? Fyfan för sånt. Fyfan för MIG!!!!
- MINGLAT så jävla mycket <3<3<33
 
ALLTSÅ denna helgen är alltid så intensiv, hysterisk, hetsig, springande, vaken och faktiskt lite jävlig men FAN skulle vi gjort utan den???? Tack livet för den<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0