2015-01-27, 22:59

Dagens frisyr: Utsläppt för ovanlighetens skull!!! 
Dagens kläder: Klänning (!!!!!) och två par strumpbyxor pga vinter ute.
Dagens mat: Matlååååda till lunch och sen till middag kokade jag fond på kycklingen jag helstekte i söndags och gjorde en soppa på det mmm.
Dagens händelse: Vaknade av att en man i princip bankade sönder mitt fönster:):):) bor på andra våningen:):):):) Sen har det hänt cirka noll kul grejer hehe.
Dagens planer: Min enda plan nu är att SOVA mmmmmm.
Dagens vill ha: Just precis NU vill jag ha en filtallrik (inget fil i kylen pga åker till fjälls imorgon WIHO) och en kram av någon jag tycker om. Förslagsvis: bästis, mamma eller något av mina småsyskon.
Dagens roligaste: Jag och mamma!!! Älskar oss ojojoj. Eller jag, Kicki och Amanda på bussisen idag. Fin stund:):):) 
Dagens humör: BRA!! Men lite trött under föreläsningen pga lååång och på eftermiddagen:///
Dagens komplimang: "Oj, fin!" sa Amanda när vi träffades där strax innan lunch. Syftade troligtvis på att jag alltjämt ser ut som ett litet slusk och nu hade både klänning och var nyduschad + sminkad:) 
Dagens längtan: Att åka skidor på torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dagens musik: Lyssnat på cirka sju poddar sååååå jinglarna som spelas emellanåt:):):)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0