2015-01-12, 23:30

VÄNNER tjenatjena hejhej!!
 
Livet rullar på här nere. Magen fuckar dock upp det litegrann. Men tjejerna gör det fint! Kramas och är allmänt bäst.
 
Idag har vi haft en föreläsningsdag och ohmy den bästa på länge. Sorgligt nog sista gången som alla lärarstudenter var samlade. Ty nu skiljs vi åt och läser helt olika grejer.
Redan på måndag börjar nästa kurs, OCH (!!!!) nästa termin. För hörrni!!! Nu (eller ja, på fredag) har jag tagit mig igenom en termin på universitetet. En åttondelslärare!!! Den ni!!
 
Ja annars så är det mörkt och kallt. Men jag har gott te och varma sockar. Så det går ingen nöd på mig precis. Och när jag är ute så har jag mina nya ytterkläder som räddar mig från kylan. Det äger!! Älskar att vara ute i kyla utan att frysa. Det känns så coolt??? Som att jag innehar någon sorts makt??? HA HA HA ok....
 
Nu ska jag slå igen mina bruna. Imorgon ska jag och min basgrupp hänga på uni och skriva om vår rollspelsvecka, som vi hade förra veckan. Den var jävligt rolig! En fick handskas med lite annorlunda problem och situationer. Jag fick bland annat prova på det här med att vara rasist. Tokig grej. Men kul att få skrika litegrann och vara arg. Det kan behövas, om än bara på låtsas.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0