2015-02-15, 17:09

Hörrni mina små pärlor, HEJ.
 
Är det bra där ute i landet?? Åh ja det hoppas jag. Hoppas gårdagen, och resten av helgen, var till belåtenhet för alla. Att ni fick vara med era nära. Hoppas ingen kände sig ensam. Det är det värsta. Det är ingen värd. 
Jag hade bästa dagen! Bästa helgen! I fredags käkade vi burgare och drack öl på rock and roll, sen kikade vi på basket. Vi hängde på pilgatan och drack massa vin och öl mmmm innan vi gick ut på lokal!
Igår låg jag i sängen länge och käkade frukost med fint sällskap. Sen gick jag och Azi till henne där vi fixade naglar och snackade skit om fredagskvällen. Tjejerna joinade oss och vi skrattade massa. På kvällen styrde vi plockmat och rödvin mmmmm. Sen drack vi öl på tc, såg lite random bastards och skrattade med härliga boiz. FIN HELG!!!
Nu dricker jag te, läser bok och lyssnar på musik. Planerar veckan och kikar på folk som hänger på torget.
 
Älskade lilla helg. Dig ska jag älska för evigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0