2015-02-11, 20:45

Hej mina små stjärnor! Här sitter jag i min lilla djungel på lillgolvet. Älskar växter:):):) Ska nog flytta in i ett växthus:):):):)
 
FASEN vad tiden går fort??? Alltså sinnes ju!!! Just nu hänger jag mest på uni, läser böcker eller skrattar med mina vänner. Planerar livet rätt mycket också! Har en del i pluggväg men alltså FAN vad kul detta är!!!! Känner verkligen hur jävla roligt det är att lära sig.
 
Idag använde jag mitt umu-kort för första gången pga är ju rätt brutalt tekniskt efterbliven eheee. Vad jag lånade??? JO ni! Det blev "bröderna lejonhjärta", "tsatsiki och morsan" samt "trollvinter". Obs! det är alltså min kurslitteratur. Idag har jag även läst sex stycken bilderböcker:):):) Bland annat "mamman och den vilda bebin" och "när prinsessor åker på semester". Igår hade vi ett seminarie där vi diksuterade allas vår Astrid Lindgren mest hela tiden. VI får alltså högskolepoäng för detta??? Himla fin grej.
 
Jamen hörrni nu ska jag läsa några sidor i en liten bok och sen se ett avsnitt av "Gift vid första ögonkastet". Blivit besatt av detta program???? Gråtit orimligt mycket och känns som att en KÄNNER dessa människor. Vill verkligen att de ska fortsätta vara gifta och bara LEVA tillsammans. Ojojoj.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0