2015-02-06, 15:56

vad har du på dig?
jeaaans, tjockisar och stickad tröja.

hur mår du?
jag mår kanonbra! lite småsaknig men kalasbra annars!!

vad önskar du just nu?
jag vet inte???? att jag skulle få besök i helgen. eller kanske inte, pga har mysiga planer. så eh, jag vet inte. önskar allra mest bara att jag hade en alldeles egen lägenhet. annars mår jag så BRA.

vad har du ätit idag?
fil och flingor med blåbär mmmmmm imorseeee. en riskaka och apelsiiin till mellis. lite mer fil till lunch ehe. har ännu inte käkat middag. bör kanske ta tag i att bestämma det.


vad ska du göra imorrn?
ska käka lunch med finisar. mysa mest hela tiden pga lööördag. och ha en myskväll med fint sällis. FINT.

och på söndag?
plugga lite och promenera samt laga mat, koka äppelmos och myyyysa känner jag för.

vem saknar du?
mamma och bästis. alla dagar i veckan.

senaste köp?
massa maaaaat mmmmmmm. var på maxi med daria och minna i förrgår:):)

vad skrattade du senast åt?
gamla ljudklipp med farao. alltså bästa skratten!!! gick över torget och började skratta rätt hetsigt och högt. folk kollade lite snett pga var ju själv:):):)

vad grät du senast åt?
grät för en stund sen pga förkyld, trött och saknig.

vem sov du senast med?
en gullig en:)

vad läser du just nu?
kurslitteratur:/// och när tiden finns roligigare skönlitteratur såsom "ett egenmäktigt förfarande".

senast sedda film?
en konstig en om gospel som vi såg på bussen från hemavan.

vilken svordom använder du mest?
fan, jävlar, helvetes. svär cirka hela tiden

vem var den senaste som ringde dig?
mamma. eller någon av alla telefonförsäljare som valt att hetsringa till mig senaste tiden:):)

har du dejtat någon av en annan religion?
gick på en dejt med en kille i alanya en gång! han var kanske av en annan religion. vet iiinte

senast 3 inkomna sms?
"<3"
"Men FYFAN FÖR DIG. Sadface."
"Haha men kul :D snackar ni nu eller? :)"

vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"hahah åååh jaa!!! och en KOOO. haha ja det äger"

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
engelska!!!

vilken är din favoritfrukt?
apelsin!!! mango! hjortrooon (obs! inte frukt) banan mmmmm. vattenmelon!!! älskar cirka alla<3<3

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen?? tror jag. 

vad är du rädd för?
är allra mest rädd när någon hotar att skjuta en snodd på mig, annars är katter och att känna sig ensam det mest skrämmande jag vet. eller att någon jag älskar ska skadas eller bli sjuk.

en person du tycker är snygg?
tycker att byggarbetaren som just gick förbi mitt fönster var rätt HET. trist grej var dock att han precis mötte sin flickvän och hånglade upp henne://

blir du lätt svartsjuk?
njaaaa??? jag vet inte????

din favoritkaraktär ur en serie?
hela vänner-gänget<3<3

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
någon av alla cirka tusen gruppchatter. fett less facebookchatten hehehe.

vilket språk hade du velat lära dig?
ryska. eller franska, italienska, spanska, portugisiska.

vad för sorts killar faller du för?
de som har bra hår och tycker om att skratta.

vart vill du åka just nu?
längtar så till påsken just nu. ska kramas med familjen och vara ute hela dagarna.

vad önskar du dig i julklapp?
julklapp??? är februari ju toklista ojoj. fyller ju dock år snart hihi. då vill jag ha massa kramar och en stor fruktsallad. kanske en blomma. men allra helst massa kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0