2014-09-25, 14:53

TJÄNA motherfuckersssssss.
 
Nu är jag här igen, ojojoj. Känner lugnet bosätta sig lite i kroppen. Det bådar inte gott. Eller ja, fett med skönt och joooo det är nog lugnt. Sitter på ännu ett café, nytt för dagen hehe, och pluggar. Mmmm kan lätt vänja mig vid denna vardag. Ska dock strax packa ihop grejerna för att cykla till maxi och handlaaaaa. Mmmmm MAT. CSNpengarna trillade ju in på kontot idag mm fint. Lönen kommer imorgon så ska köpa mig nå fiiiiint. Nä ok ska köpa en tidning pga dör av tristess de kvällar jag är ensam.
 
Igår hängde jag hos Emilia, det var MYS. Den tjejen oh my. Ikväll ska jag gå på stan (kvällsöppet do to löning för cirka alla) och gå lös inne hos grannen (lagerhaus dvs). Ska sällskapa med girlsen och försöka tvinga dem på en kvällskopp med nå varmt mmm. Det är vi värda (haha ok vi dricker jämt kaffe SÅATTE neee) MEN vi brukar mest göra det över böckerna. KUL att få umgås lite juuuuu. Drack nyss en latte med hjortronsylt CIRKA DET GODASTE. Skulle lätt kunna leva på såna.
 
Annars så har vi litteraturseminarie imorgon och sen är det gode LUGNT i skolan. Ljuvligt. Inte för att jag stressat så mycket ens hehe. Brukar oftast ta det luugnt och chiiiiilla bredvid mina uppstressade klassisar. Vet ej riktigt vilken taktik som är bäst. Förhoppningsvis min:)
 
Nu ska jag cykla till strömpilis pga måste ha gjort det innan min tvätttid börjar:):)
 
Ps. på cirka en vecka är jag i PITEÅ. DEN NI!!!!! Taggar fruktansvärt mycket! Ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0