2014-09-19, 13:46

Hej lurisar!
 
Ännu en arbetsvecka till ända. Sing hallelujah, praise the lord osvosvosv. Nä ok, känner väl kanske INTE riktigt så egentligen. Eller ja jo. Är lite både och. Dock enbart pga den där satans tentan. Inte särskilt upphetsande nejnejnej.
 
MEN annars är det fint:):) 
 
 
Jag och laget, eller ja några ur vårt lag, var på lokal igår och sjöng karaokeeee. Check it out vettja!! Det var nice. VI satsar på att bli årets lag och känns jävligt rimligt pga VI ÄR BÄST. Jaja eeeh.
 
Annars så sitter jag just nu på ett kafé cirka ett stenkast, eeeh skulle dra det i meter men har ej fått min pappas ögonmått så vet ej hur långt det är?????? JAJA ser i alla fall mitt fönster härifrån:) Kaféet äger pga cirka mysigast på jorden, har internet, ändå ok priser och som sagt var nära. ULTIMAT ifall ni frågar mig. Ska flytta hit tror jag.
 
Två tanter sitter i bordet bredvid, vill bara krama dem pga tänker att det är jag och bästis om cirka femtio år. FINT!
 
Ikväll ska vi ha djungelfest och jag ska bära turban:) Sen ska vi åka in till stan (bra grej för mig!) och kika på dr bombay som befinner sig inom kommunens gränser. Tokig grej?????
 
Älskar livet MEN längtar efter mamma så mycket så mycket. Bra att skype finns (dock ej ok att jag lever utan internet i lägenheten:///)  men vill ju bara kramas med henne. På två veckor!! DÅ jävlar ska jag kramas som om det ej fanns en morgondag. FINTFINTFINT.
 
Ska plugga nu. PUSS mina älsklingar (ok, mamma och elin som ju är de enda läsarna:):):))
Kommentarer
Postat av: Elin Felin

Puuuuusssss! ;)

2014-09-29 @ 10:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0