2014-09-15, 15:32

Tjeeeeeeena vänner!! Läget FAN???? Här är det braaaa. Eller ja, sitter på ub och tjejen i bordet bredvid skriker typ??? Sluta vafan. VISSA PLUGGAR FAKTISKT.
 
Ok, sa inte att det var jag men VISSA ANDRA.........
 
Nä är faktiskt klar med dagens grejer. Ska bara hem och läsa en bok på tvåhundra sidor SÅ ":-)". Sitter här en stund och snor lite internet bara:):)
 
Annars så vann vi kvällens lag i lördags "GO GLAMMLILA", jag låg i sängen helahelahela dagen igår och glodde på valvakan. Inte ok utgång........... Låt oss lämna det så pga går att läsa överallt och blir så arg annars:) Har hunnit dra på mig min andra förkylning här nere, bra det där med lite sömn+mycket plugg+mycket fest+dålig mathållning. Fin grej mmmmm.
 
Har två föreläsningar imorgon och sen väntar nästa tenta på.........trumvirvel...........TISDAG. Mmmm älskar att det är så streessigt. Fin kurs detta:) Jaja det blir bra. Den är snart slut *trying to stay positive*. Fick det preliminära decemberschemat idag. Ååååh fin grej. Men känns inte ens som september än ju???? Inte ens behövt inviga min nya jacka än????
 
Så lurad av vädret. Bara jag som känner för lite riktig höst?????? Mmmm ok lär käka upp det där uttalandet väldigt snart menMEN.
 
Endast tre insparkskvällar kvar (om en inte räknar med finsittningen) konstig känsla. Vad ska vi då göra??????? Åh konstigheter.
 
JAJA. Ska läsa klart det jag höll på med och sen cykla nerför svingen och sätta mig med älsklingsboken som jag som sagt var ska läsa till imorgon:)
 
HA DET SÅ BRA HJÄRTEGULL
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0