2014-09-09, 21:45

HÖRRNI vännor ojojoj.
 
Det här var sannerligen inte igår!! En kan fundera vad jag riktigt har hållit på med och det ni DET NI, det ska jag dra lite snabbt tänkte jag.
 
Ok detta sker mest för att jag ej vill plugga till den jävla tentan som hägrar..............
 
Sitter i alla fall i en lägenhet i umeå. Jag är innehavare av nyckeln MEN det står ett annat namn än mitt på dörren.. Genom fönstret till lilllägenheten (att gå från en 180s säng till en 110 är INGET jag rekommenderar någon) ser jag rådhustorget mitt i umeåstad. Jag cyklar varje dag de få minutrarna de tar att ta sig till universitetet (beror på hur game benen är för svingen:):):):)) och där sitter vi och hinkar kaffe till föreläsningarna (som just för tillfället är dötråkiga pga dötråkig kurs..........). På kvällarna dricker vi billigt vin, spexar och står på bord och skriker. Vi nollas/insparkas/kalladetvafanduvill och jag har nog aldrig gjort något roligare!! Staden är så vacker att jag smäller av lite varje dag och jag förvånas varje gång jag hittar någonstans.
 
Just ja. Vad jag pluggar??? Jo hörrninini jag ska ju bli lärare. Grundsskolans tidigare år, f-03. Fostra vår framtid.
 
Livet är fint helt enkelt. Men just idag, mitt i tentastressen (skriver den första 9.00 på torsdag, så håll för allt i världen tummarna för mig) så vill jag bara krypa upp i min mammas famn och kramas med min vovve. Fast sånt måste en få känna och tänka för det visar bara att jag har fina människor (och hundar) i mitt liv. Och jag borde ju kunna det här med hemlängtan känns det som????
 
Fin grej att jag har fina människor här och saker att göra hela tiden. Har resten av veckan fullspäckad och nästkommande likadant. Nästa lugna stund (vilket är tre veckor/en månad bort) ska jag bussa hem till mitt alldeles egna rum med bara minamina saker. Det blir fint. Mamma ska kramas sönder och få servera mig mat, småsyskonen ska förhöras om skolgången deras /mvh lärarsyrran, pappa ska kramaskramas och håkan ska jag surra ihjäl. Det blir FINTFINTFINT.
 
Men det är inte än. Nu är jag här, i Umeå. Om inte än min hemstad så i alla fall min bostadsort.
 
Imorgon ska jag och girlsen sitta på fik och plugga hela dagen. Sen ska jag sovasovasova. Ska upp tidigt på torsdag, käka frukost och förbereda massa kaffe till tentan samt cykla tidigt pga vill ej fara vilse:////
 
Jaja hörrni. Ska läsa igenom mina frågor en sväng till och dricka lite juice sen sova. Puss och sovgott på er. Och sorry för min vägg av text:///
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0