2014-10-28, 17:33

Jonämen tjena hallå. Mmmmm.
 
Ja oj vad jag blev flitig här inne då. MEN tro inte att det kommer bli en vana hehe. Passar bara på när lillasyster tar sin dagliga lilla powernap. Ska väcka lillvännen snart så vi kan äta lite mat. Vi ska uuuut och äta mmmmm. Lyxlirarna.
 
Imorgon ska jag återvända till universitetet efter långhelgen jag bjudits på. För att redan klockan tolv checka ut för veckan. WOHO. Vem tackar nej till det liksom??? Fast eh, har ju tenta på måndag så riktigt SÅ ledig är en ju inte hehe. Jaja. Blir fint hur som!!! Har bästa planerna för hela lilla vistelsen uppe i älsklingspiteå.
 
Jamenhörrni. En annan (inte sjusovaren. dvs jag) håller ju på att dö litegrann av hunger. Så ska dra upp hojn och dra iväg henne.
 
HEJDÅ VÄNNER.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0