2014-10-27, 20:44

SÅ FINT att ha en litenlitensyster (som inte är så litenliten längre). FINT. Syskon är det bästa i livet. 
 
Fortsätter väl på list-temat hära. Pga ska hänga med hojna NU
 
SENASTE: 
Låt du hörde: Jag vet inte hur man gör - Ulrik Munther. Älskar den????
Film du såg: When in Rome. Filippa valde igår pga storasyster eriksson var TRÖTT och skulle sova /mvh bästa värdinnan ever:)
Mat du åt: Vi käkade mormors köttsoppa till middag. MMMM! Lyckan i att ha middagssällskap????
Kram: Pappa skickade en genom Filippa i telefonen idag:)
Puss: Igår:)
Bråk: Minns inte????? FAN VAD FINT.
Resa: Minns inte??? Fan vad trist........ För min piteå-resa räknas ju ej eeeh. Så??? VET EJ. 
Glädje: Har en liten lyckoboll i magen. Så just nu?????? Livet alltså <3
Längtan: Onsdag! För då får jag kramas med MAMMA och grabbarna (haha kallade jag just håkan för grabb????) hemma på mossen och hänga med BÄSTISAR mmmm. 
Dröm: Bara drömt hemska drömmar på senaste:(:(:(
Personen du träffade: Lillasyster!!! Annars Kicki! Vi träffade henne på torget idag:):)
Person du pratade i telefon med: Mamma!!
Personen du fick sms av: Det vill ni allt bra veta;);););) Nä ok var Fanny:)
Gången du var utomhus: När vi gick från ROST strax efter fyra:)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte. Sorgen i livet:(:(:(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0