2014-10-18, 12:32

HEJHEJHEJ.
 
HÖRRNI!!!!!
 
LIVET!!
 
Hahah hej. Är så himla GLAD bara. Lycklig.
 
Imorse skrev jag tenta. Härlig lördagmorgon:) Kändes dock inte så jobbigt???? Svor lite, men vafan det blir bra. HAHAHA ok hade inte den inställningen i förrgår. Var djuptDJUPT nere i tentaångesten då. I princip redo att packa ihop grejerna mina, hoppa av utbildningen och åka tillbaka till strömnäs:) Grät i örat på stackars lillmamma. MEN nu känns det bättre. Bra bättre bäst.
 
För hallå. Ojojoj. Så fint här nere. Vännerna, staden, utbildningen (haha), allt.
 
Har haft kvalitetstid i telefonen med lillmamma vilket var cirka det BÄSTA på länge. Åh underbart. Sitter nu på costas, älsklingscostas med bästkaffet:) Ska skriva en essä men känns inte ens jobbigt????? När jag sen är klar så ska jag få kramas med tjejen ovan. BÄSTIS!!! Hon är i min kommun:)
Ska rå oooom henne. Åh fint!
 
Imorgon ska jag plugga till måndagens tenta. Inte ens det känns jobbigt?????
 
Haha fyfan var nog inte bara kaffe i min latte ojoj. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0