2014-10-13, 15:33

Oooooh tjena vänner. Hur är LÄGET????
 
Livet rullar på här i Västerbotten. Bokstavligt rullar, på min cykel ehe. Fick min cykel lagad förra veckan. Fick, som i FICK. Gratis:) Älskar cykelmannen. Från och med då så kommer han alltid få laga min cykel, byta däck osvosv. SERVA. Jaja.
 
Vad som hänt sen sist??? JOni, har ju hunnit med en sväng upp till mina nära och kära. Hann kramas med cirka alla människor jag älskar. FINT! 
 
Nu sitter vi här och pluggar. Eller ja, allra mest så förvirrar vi bara varandra. Jag vill hem och duuuscha samt äta. Fryser och är hungrig:( Mamma kom med te och bädda ner mig under en filt. Det är sånt en saknar när en inte bor hemma längre. Sån lyx att ha mamma nära. 
 
Annars så har vi massa plugg nu. Fint:) MEN på lördag ooooh du älskade lördag. Då kommer kärleken min hit. Blir underbart. Längtar:)
 
Sen kommer lillasyster snart också.
 
UNDERBART! Längtar så efter besök. Vill bara kramas och umgås. Visa!!
 
MEN VAFAN måste fokusera nu. ojojoj. HEJDÅ vänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0