2014-11-13, 01:18

Tre saker jag har gjort idag:
- Cyyyyyyklat
- Handlat, av den söta killen på ica:):):)
- Varit arg på min granne
 
Tre saker jag ätit idag:
- Fil och granola mmm
- Chorizo, sockerärtor, stekt potatis, stekt ägg, chilisås, tomater.Jävligt oklar och kylskåpsrensig middag???
- Fruuuuukt - mandariner och banan. Frukt <3<3<3
 
Tre outfits jag haft på mig idag:
- Mönstrade jeans, grå tshirt, svart munkjacka, martens.
- Bikini (vi bastade ehe)
- Överdragskläder och gympadojor + mössa, vantar och halsduk.
 
Tre saker jag längtat efter idag:
- FREDAG!!!! Får besök dååå. WIHO
- Lugn stund på uni... Verkar LÅNGT BORT.
- Mina egna möbler. Fan vad jag vill inreda och BO.
 
Tre saker som gjort mig glad idag:
- Sara och Amanda. Åh finaste tjejerna <3
- En gullig kvinna på ica som bara var allmänt snäll och fin i livet.
- Att jag har så lång tid kvar med dessa människor och i denna stad. ÅH.
 
Tre låtar jag lyssnat på idag:
- En tysk låt som heter "yolo"?????? Amanda var dj...........
- Tittar på EMA-reprisen nu så cirka alla årets låtar.
- Can't move on - Noah Guthrie. Älskar honom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0