2014-05-13, 18:02

HEJ hörrninini!! Läget vafan??? Med mig är det bra men är TRÖTT. Ja, trött med stora bokstäver. Jävligt stora!
 
Har varit så osovig sååå länge nu. Igår hann jag jobba ett pass på hemtjänsten, ett pass på förskolan, käka middag med linda och barnen, hänga med mormor och morfar en sväng samt vara på  lassemannen(<333333)s sjuttioårs-fest mmmm. ÅH livet. Fin dag igår mmm.
 
Idag däremot. Låt mig berätta vad jag gjort idag:
- jobbat ett kortare pass på förskolan
- sovit i en halv evighet och vakna med tanken "vad heter jag, vem ääär jag, VARS är jag???"
- lagat + käkat ceasarsallad.
 
Ooooooh. Produktiv dag. MEN den är ej över ännu såååå ska gå hem till min mamma och kratta samt äta massa fika mmmmmmm.
 
Sen ska jag sova ojojoj. Jobbar stänging imorgon så börjar först nio hihihi YES. Sovmorgon :):):):):)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0