2013-05-25, 21:22

Namn: Sist jag kollade så var det Amanda Eriksson.
 

Ålder: 20 åååååår.

Längd: ÅH vet inte riktigt. Så sluta fråga..............

 

Skostorlek: DEN NI!

 

Född: Det forna bb här i p-town mmmm.

 

Bor:  Just idag i min lägenhet MEN INTE SÅ LÄNGE TILL. Pga har sagt upp den - SORGEN.

Gör just nu: Hänger med lillasyster och tänker på den kommande helgen. PEPPEN!

 

Vad är du rädd för: Att de jag tycker om ska lämna mig.

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag kan he mitt ben bakom huvudet.

Det roligaste jobbet du haft: Älskar hemtjänsten så mycket ALLTSÅ. Förra sommaren var LÄTT grymmast, jobbvis alltså. Känslomässigt, not so grym (eller ja beror på hur en tolkar ordet HE HE)

 

När tog du ditt körkort: För två jävla år sen. Tiden går SÅÅÅ fort ju ojojoj.

 

När grät du senast: Igår på jobbet hehe. Pga bilen gjorde tokigheter och jag var SÅ TRÖTT att jag på riktigt övervägde att stanna vid sidan av e4an för att sova en stund. Får ofc skylla mig själv pga gjorde massa roligheter (ha ha) under natten istället för att sova.

 

När skrattade du senast: Vid middagsbordet ikväll!! (obsobs! åt hos mamma, satt ej själv)

 

Vem åkte du bil med sist: Minns ej????? Eller mamma och håkan tror jag, vi var på stugan i veckan så:):):)

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? En drink. Kylen ekar tom men gäller att prioritera eheee.

 

Vem åt du mat med sist: Mamma, håkan och småsyskona eriksson:):)

 

Vem sov du hos sist: Minns ej sist jag sov borta??? Sov mig igenom lunchrasten på jobbet idag, om det räknas??????

 

Vem sov hos dig sist: En med bra HÅR.

 

Vad var du rädd för när du var liten: Farmor (???????) och ja, allt annat också.

 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Artist, kunde dock ej uttala det men jaja.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har varit inlagd en gång!
 

Värsta smärtan du råkat ut för: Den som bor i bröstet. Fysisk smärta alla dagar i veckan tack:):)

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min mamma. Alltså, på riktigt den som bringat mig störst lycka. Daaaaah??? pga hon födde mig = gav mig hela livet.

 

Något som gjort dig riktigt förbannad: Att människor ej röstar. ÅH. 

 

Dold talang: Är jävligt bra på att...........eh???? JA. Att slåss ju. Och sen att baka. Tror jag. Hehe.

 

Vad finns oftast i din handväska: Handväska??? Ryggsäck forever. Och ja, vad hittar en inte där i???

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: JAA droger är LIVET. Nä ok. Droger ska man ej hålla på med. INTEINTEINTE.

 

Har du piercing eller tatuering: Lillnaveln ju.

Vilket är ditt favoritplagg: Alltså som sagt, min jeansjacka <3 <3 <3

 

Sämsta egenskap: MESIG ibland hehe. 

 

Ord du använder för mycket: Svordomar /not so good girl anymore

 

Vem litar du mest på i hela världen: Mamma, alla dagar i veckan.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har planer på att börja med en unge. Sen får vi la SE.

 

Favoritgodis: Gillar typ ej godis???? Men choklad, eller de där körsbären bland lösviktsgodiset

 

Vem ser du upp till: Skulle vilja svara mamma MEN kan ej använda henne igen. Eller kan kan en ju alltid. MEN lite lejdt. Är ju dock mammagrisen numero uno, fråga bara håkis hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0