2013-05-09, 16:13

 

Berätta om planerna för helgen. 
Har stora planer på att äta massa god mat mmmmm. Ska bjuda på middag idag mm. Blir kalasbraaa. Hoppas jag. Myyyyysigt om inte annat. Imorgon ska jag dricka drinkar och dansadansa med tjejorna mina mmm. Som alla lördagar detta året *hejhej alkotjejerna*. Tragisk grej som skedde förra fredagen då vi skulle käka tacos tillsammans (obsobs! utan alko): "ojoj nu får vi se hur det är att umgås nyktert". Drar på mig skämsmössan och hoppas på att "ung och dum", "man lever/är bara ung bara en gång" och såna uttryck fortfarande funkar.

 

Skulle du kalla dig själv muntergök? 
Happi girl jajaja. Men gök??? Känns mer som en vacker dyr och väldigt sällsynt ara eller liknande. Jävligt färgglad ofc.

 

Låt du välkomnar helgen med:

 

Ditt favvodjur:
Nella, alla dagar i veckan mmm. Åh saknar na nu ju...... Ska adoptera henne på söndag JA. Mysa hela dagen lång och promenera åååh mys.

 

När grät du senast?
Grät för ett tag sen av ett youtubeklipp där en man fick veta att han skulle bli morfar. FINT. Grät igår när jag backtrackade en instagram och en pappa älskade sina barn så himlahimla mycket och bara verkade vara en så fin pappa. FINT.

 

Något du tycker är roligt:

 

Vad tänker du ofta på?
"Vars ska jag jobba imorgon?", "Skulle jag kunna tänka mig att bo i det där huset??" och "Skulle bara vilja kramas nu mmmm" 

 

3 viktiga saker för dig.
- Familjen, släkten, vännerna - åh ni ljuva människor. Skulle vilja sitta vid ett köksbord med mina nära för resten av livet.
- Att folk röstar, hehe. Tjena vad jag är min morfars barnbarn. MEN röstar en ej så har en ingen talan. SÅ DET SÅ
- Sömn, zzzzzzzz

 

Din ocharmigaste egenskap:
Att jag kräver människor på berättelser, samt att de ger mig sin fulla uppmärksamhet när jag ska berätta något. Alltså vi snackar allt ifrån att jag ska berätta "jag har sökt in till universitetet" till "idag så sprängde jag potatisar i min vårdtagares mikro". Tjena vad jag bör inse att världen ej kretsar kring mitt lilla huvud, ojoj.

 

Din charmigaste egenskap:
Skänker människor MIN fulla uppmärksamhet när de ska berätta något. Även om det handlar om "idag hade jag so och vi pratade om pengar". Svar ja, det var ett citat från lillasyster eriksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0