2014-06-16, 21:18

Vet ni vad jag tänkte göra nu????? VET NI VET NI? Nä det gör ni ju ej hehe. JO läget är som så att jag, amanda eriksson, tänkte bjuda er PÅ BILDER. Varför? Nä inget särskilt tänkte bara vara extra snäll idag. 
Det bilderna föreställer är den GÅNGNA HELGEN. Den ni. Till och med nya bilder ojojojoj. Här snackar vi. Helgen bjöd på mat och MYS. Precis vad som behövdes.
 
En liten vilohelg innan sommaren startar PÅ RIKTIGT. Haha ne ok, har haft sommar i huvudet ett bra tag nu. Men nu börjar den på riktigt, om en kollar på jobbet i alla fall. Massa andra vikarier, åh lyckan!!!, och semester för de ordinarie. Påtal om det så ska jag ha intro med en tjej imorgon. Hoppas jag ej skrämmer iväg na. Vore trist://
 
Så nu är det full FART till sista augusti. Detta blir bra tror jag. Älsk ju sommarlivet som bjuder på allt UTOM sömn. Men sova kan en göra i graven.
 
SES vänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0