2014-02-14, 12:04

Svar ja, jag ÄLSKAR listor. Tackar som frågar. Trevlig helg på er. Pussas mycket - det är NICE.

 

Vilken dag är det idag?
Fridayfriday gotta get down on friday.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

 Pga älskar allt ATM.

Vad ska du göra ikväll?
Äta mat med min kärlek. Alla hjärtans dag vafan. 

Säg två bra uttryck:
"tjejjävlafanskapsjävlar" (förövrigt finns det inlagt som ord i min telefon) och "tjusigt" är oerhört användbara uttryck, fast kanske på liiiite olika sätt.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Älskar när jag hör folk säga att jag är lik min mamma pga hon är den bästa människan som vandrar på två ben. SAMT roligaste, obsobs! viktig egenskap.

Visa en bild du inte minns har tagits:

Känner lite spontant att det kanske inte är jättekonstigt att jag ej minns detta.

Vem saknar du?
At this very moment min BÄSTIS vafan. Hatar samhällsprogrammet:(:(

En bild på något som är asbra att ha: 

Semla, lillasyster + trocadero är tre bra grejer.
En liten kille att rita tillsammans med är också gode himla bra.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Inte så ofta jag klär mig i volangklänning, pärlörhängen och taxklackar. Inte heller jättevanligt att jag är gravid.

Vad är du bra på?
Är VÄLDIGT bra på det här med att lyckas spamma en facebook/sms/msn(??)/skype-konversation. På riktigt utomordentligt bra. Kanske bör skrivas in i mitt cv. Vore ju en cool och fett användbar grej inom barn/äldre/handikappomsorgen. 

Vad vill du ha?

Just nu vill jag mest ha pengar (hejhej material girl) nämen fett sugen på lite nya inredningsgrejer och blommor. MEN för det så krävs pengar sååå. Skulle inte tacka nej till en kram heller. För det är så myyys att kramas.

Vad tycker du är roligt?
När jag gör något konstigt och mitt sällskap skäms. Exempelvis snubblar/vinkar åt småpojkar som äter på bigboy/skrikskrattar på gågatan så folk kollar snett/sjunger högt och tydligt i konsumkön/osvosvosv. Finns oräknerliga antal exempel.

Vad är du dålig på?
Att acceptera att alla inte alltid har någonting "kul att berätta" så fort jag frågar. Samt detta med att acceptera att jag är vuxen nu = bör tänka mig för innan jag pratar OCH föra mig som en vuxen individ aka en förebild för yngre generationer.

Vad tänker du baka i veckan?
Daimkakor - inhandlade daimen idag:):):):)
Hur ser du ut när du är nyvaken?

Vem är du kär i just nu?
LIVET /tjejen som just återfunnit livsglädjen.

Vad var det första du snodde?
Ett bokmärke hos min granne TROR JAG.

En bild då du dricker alkohol: 

 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Stänga av tvn. Är liksom bara OS, och en annan är ju fanatisk hatare av all sport. Det faktum att jag just såg sverige hamna på pallenx2 är lite tragisk med tanke på mitt hat.

Vad bävar du inför?
Att behöva lämna denna lägenhet. Älskar den så mycket<3<3<3

Vad händer i helgen?
Myselimyselimyyyyyysa. Och äta/laga mat med tjejerna. Kalas på lördag. Tänkte våldgästa familyn på söndag för det är sånt en bör göra på söndagar. Samt så åker håkis iväg då en hel veckis så en bör ge honom en hejdåkramis.

Är listan slut?
DU kan va (en) slut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0