2014-12-16, 19:41

På fredag. På fredag lämnar jag den här staden för tre veckor uppe i norr hos familjen. Jag ska få kramas och käka frukost med sällskap (och vid ett köksbord!!!) varje morgon. Kylskåpet fylls på per automatik (magi!!!!!) och innehåller alltid massa mat. Syskon som skrattar med varandra. Liv och rörelse.
 
Tre veckor är lite tid men samtidigt massa. Fyfan alltså. Tre veckor ifrån ub och allt vad mikrokaos heter, det kommer bli skönt. Men också tre veckor ifrån flickorna, och min stad. Är så tokigt det här med två städer. Blir så förvirrad. Vill vara överallt hela tiden. Mest av allt vill jag nog vara här. Fast familjen skulle gärna få vara närmare.
 
Börjar få lite panik över att jag ska lämna allt för sommaren sen!!! En hel sommar!!! Ojojoj hörrni. Har dock redan beslutat om en roadtrip till alla våra städer. Och att flickorna ska få se Piteå som "verkligen blommar ut under sommaren" /mvh salongsamandorna. Det blir fint.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0