2014-12-12, 00:12

Hej vänner!! Carl Jan Granqvist sa precis så på tvn. Kände oooh vad jag måste vinka litegranna till er. Så HEJHEJ *vinkar hejdlöst*
 
Obs! bilden är ej från idag. Sitter just nu i min bästa luvtröja och mössa + blommiga skönbrallor. Men imorgon så ser jag ut sådär. Haha ok ne. Kommer jag inte göra. Kul skämt ens??????
 
Idag har jag sett världens bästa Kicki spela basketmatch och vinna hihi. Amanda "råkade" gå ut på planen två gånger, under pågående match??? Hahaha älskar det så mycket. Den tjejen alltså.
 
Ok mina två små läsare. Kan punktera upp för er vad som väntar under morgondagen!
 
- Lucia i aulan med flickorna! Längtar såå pga lucia äger.
- MYSLUCIAJULADVENTSfika med älsklingsemilia. Taggat hela veckan!!!
- Se herrarnas basketmatch.
- Myshänga med suuuuuuuurr och vin. Åh mmm.
 
Vad händer på lördag då?? Ja, låt oss punktera upp det också när vi likaså håller på
 
- Har bokat in en socialmedie-dejt med lindaskatten. En måste ju älska sociala medier, allt blir närmre då.
- Julmarknad både på renmarkstorget och pilgatan hihiiiiii oooh.
- Northern Lights!! Med andra ord - konsert!! Bland annat Seinabo Sey ooooh fancypancy. Bästa?? Precis utanför min dörr!!
- Utgång (surprisesurprise!!!). Sista för i år, i Umeyooooo. Flyttar hem, över jul, nästa vecka ju. Tokigheter. 
 
MEN JAJA. Sovgott hörrni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0