2014-12-08, 19:13

Hej hörrninini!!
 
Jonämen då är lilla jag tillbaka i cyberrymden som internäääätet ju är. Har inte haft igång datorn på över en vecka. Åh hejaaaa vad skönt! Drömmen åååh mmmm. Att leva på riktigt liksom???? Haha jaja. Fan vad jag måste sluta tro jag är någon guru eller dylikt..........
 
HUR SOM!!!! Åkte upp till min lilla stad i norr i fredags. Vaknade av mig själv tidigt på fredagmorgon och kände mest "nä alltså måste kramas med familjen". Var så fint. Kramades bokstavligen bort helgen. Alltså for real. Men det är myyyys åh hihi.
 
Idag var vi tillbaka i aula nordica och sen käkade vi myyyslunch (haha okiiii så mysig som en matlådelunch i valfri byggnad på valfritt campus) var så fint att träffa flickorna!!! Krama på dem! Ojoj. Gullisarna.
 
Förberett lite julisar, insett att jullovet (ok så lovigt som det blir med ett papeeeer att skriva.....) börjar nästa vecka och käkat ikapp min chokladkalender.
 
Ska nu ta mig en varm duuuusch och sen vänta på att musikhjälpen börjar oooh vad mys!!!
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Heeeeeeeej!
/ mig

2014-12-08 @ 19:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0