2014-04-16, 22:46

Vännisar, what ya' up to???? Själv kikar jag på sex and the city, från allra första början till och med:):):)
 
Idag har jag sysselsatt mig med att göra tråkigheter såsom tvätta, städa, laga mat (obsobs! inte en tråkighet enligt mig), slänga sopor (tråkigheternas TRÅKIGHET), handla mat med tusen påskhandlade (dagens misstag att ge sig in i det), sorterat tidningar osvosvosv. Ja ni HÖR ju, ej en särskilt sexig dag.
 
Händelser som spiceat upp denna annars så livlösa onsdag mitt i allt:
Har idag sportat en look som jag valt att kalla "tonårig hipsterkille" ":-)"
Lyssnat på, vad som känns som, tiotusentals podcasts.
Fyndat lite smågrejer på kupan, bland annat söta shotglas. :):):):):)/shottaaaaramanda
Hängt med min all time favorit.
Bjudit mormor min på middag, älskar att göra det.
 
Inte jättespännande saker händer i a erikssons liv med andra ord. Imorgon är det torsdag och inte vilken torsdag som helst utan skäääärtorsdag. Ska jobba kväll och sen på bio med massa fina girls. Sen är det ju faktiskt fredag och min påskhelg ser ut att bli fiiiiin, även om större delen av familjen befinner sig massor med mil bort.  
 
Jaja hörrni, ska läsa i min nyköpta bok nu seeen sova. GODNATT och GLAD PÅSK vännor.
 
Mvh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0