2014-04-12, 13:33

HEJHEJ älsklingar.
 
Lördag idaaaaaag. Fin grej det här med helg och lördagar. Sen jag blev en hardworking (ha ha ok. i onsdags tillbringade jag två timmar i soffan på grupplokalen, promenerade en sväng och käkade sen glass plus såg tv hemma hos min vårdis sen fikade jag och pratade med en kollega i en timma för att därefter sluta för dagen) woman så har jag börjat uppskatta helgerna sååå mycket mer. Samt trivs i livet rätt bra också?? Ingen stress över saker som "ojojoj vem ska jag då vara med" "vad ska vi plugga egentligen" "varför gör hen så" "vad ska jag ha på mig" pga är bara på jobbet och det känns bara så luuugnt.
JAJAJA vem bryr säää??? Jo jag ehe. *pinsam tystnad*
Whatever så har jag ju blivit en sån där som ej kan sova längre än åtta, spelar ingen roll vad jag gjort kvällen innan (käkade chips och sov på soffan igår /mvh dragit på mig förkylning + feber ":)") SÅ sen länge käkat frukost + gjort alla morgonbestyr. TILL OCH MED sminkat mig pga tristess. Samt lyssnat på flera podcasts och nu övergått till att stalka folk på spotify (tjena stalekrtjejen numero uno här) och käka vattenmelon (oh du heliga frukt <3333)
 
Ska kanske vila ögonen en stund. Är som sagt var rätt så krasslig och ska tydligen uthärda en tjugoårsfest ikväll. Wiho:):):):) Nämen blir kul. Helgölen är inköpt och trängs tillsammans med all annan alko i kylen.
 
Tills vi syns nästa gång önskar jag er en lite tidig GLAD PÅSK. (började dock önska det till folk redan strax efter nyår såaatteeee)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0