2013-09-30, 22:58

HEJ VÄNNER. Jag är tillbaka i landet. Och OJ som den resan var det bästa någonsin. I alla fall på topplistan. Älskadeälskade.
 
Jag har skrattat mig igenom helgen. Dansatdansat och dansat lite till, allt ifrån vals till break dance. Hejn med dans, det är min grej det. Eller...................... Nä men fett kul JU. Åååh. Åk till Kandalaksha. Bästa platsen.
 
Sen har jag ju haft med mig min vapendragare, kavaljer, partner in crime, bästa vän. Hon gör ju allt bra. Så även denna resa. Som jag gillar den tjejen. Om ni bara visste. Efter två tolv timmars bussresor, tre dagar som känts som trettiotre (minst), massa upptåg, lite sömn så kunde vi inte skiljas. Det kan vi fortfarande inte så ska hänga med min tjej imorgon igen. Innan vi skiljs åt :(:(:(
 
För jag mellanlandar ju bara hemma lite snabbt. Packa upp och packa om väskan. Hinna kramas hej och hejdå. Jobba. För sen åker jag ju igen. Det blir kanoners. Men känner däremot att jag lär vara dead woman walking när jag hämtas på kallax nästa vecka. Ojoj..
 
Men nu: SÖMN. Som det behövs. Sovgott.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0