2013-02-21, 21:04

Hej alla followerzzz. Ni har förövrigt blivit fler. Say what????!!? Hakan for tre våningar ner när jag insåg det. Tokigt med tanke på att vi inte ens har så många våningar här i slottet.
 
Sitter i varje fall i skrivande nu ooooch pluggar. Eller ja, justjust nu skriver jag ju häääär... Matematikprov imorgon. Fy satan.
 
Dock så går vi på lov efter det. Helgen ser ut att bli nice. Och på måndag. Ja då firar jag ju 19 vintrar. Lär bli kul det också.
 
MEN nu har jag hållit mig borta från boken allt för länge. Målat naglarna, lyssnat på podcast, pratat med min finis i telefon, städat, lagt fram morgondagens kläder. TILL OCH MED gjort annat skolarbete. Allt är roligare än det jag bör göra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0