2013-12-30, 02:09

Tiden springer förbi oss. Oj som den racear. Hinner knappt med själv känns det som.
 
Har hunnit vara jul sen sist. Firade den med människor som hjärtat bankar för. Åt massa god mat, skrattade och kramades. Fick fina klappar också, fast numera är ju det mest bara ett plus i kanten. 
När släkten sen lämnat boningen hängde jag med bästa vännen. Vi gjorde okristliga saker och åkte taxi till coop.
 
Oj vilken fin julafton!
 
Har även hunnit umgås med efterlängtade släktingar. Har vänt på dygnet totalt efter alla vakna nätter. Druckit x antal drinkar och dansat oj så många danser. Haft spelkvällar. Bjudit på söndagsmiddag. Hängt med Cajsa, just like in the good old days. Nodoat med kusin. Vaknat klockan sex av kyrkokonsert på tvn. Sovit på soffor. Pussats. Klätt julgran. Gjort allt annat än planerat nyår. Önskat folk "glad påsk". Käkat chips med vakter efter stängning. Sovit på en fin arm.
 
För att bara nämna några GREJER. Det har varit en fin juletid.
 
Men nu måste jag sova. Jobbar imorgon juuuuu. Kul att se mina vårdisar, var längesen nu. Räknar dock detta som en tidig kväll - fattar ni dygnsvändningen som skett????
 
SOVGOTT mina friendos.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0