2012-10-11, 22:51

Precis slagit igen böckerna för ikväll. Nu får det vara nog. Ska ta med mig böckerna till sängen. Men har planer på att göra en tidig kväll, så ska bara dra igenom det svåraste innan jag tackar för idag.
Sitter just nu och mumsar i mig fil och müsli. Müsli som jag gjorde precis innan middagen idag. Blev riktigt god faktiskt! Det, tillsammans med ett bröd som mamma bakade igår, fick utgöra dagens kvällsfika.
Imorgon är det som sagt fredag och den här helgen ska, efter lite ändrade planer, gå i lugnets tecken. Låter bra det. Har nästkommande helger fullbokade med roligheter så kan behöva lugn uppladning. Men, mer om det en annan gång.
Sovgott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0