2012-10-07, 22:22

Har suttit i mitt rum i princip hela dagen. Varvat plugg med att läsa bok och surfa runt på interneeeeeet. Har även umgåtts med världens finaste. Min pappa. Avatar i 3D har vi vilat ögonen på. Självklart har vi även sett solsidan, och Hellenius hörna. Älskar att ligga i soffan med pappa. Älskar honom, han är bäst.
Nu ska jag läsa lite ur min bok och sen slå igen ögonen. Imorgon börjar vår praktik. Och jag är lite spänd, haha. Ska vara på pitholm. Alltså med tonåringar. Behöver definitivt inte vänta mig att bli överfallen av kramar och teckningar. Det är en sak som är säker. Har ju dock världens absolut bästa handledare, så det lär bli bra.
Sovgott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0