2012-05-06, 19:24


Har haft en grym helg! I fredags mös jag hos min finafina moster ♥. Sen somnade jag bredvid Cajsa. Igår tittade vi på när syster min spelade fotboll. Tyvärr förlorade dem den matchen, men de var grymma ändå! Efter att vi återuppfått värmen gjorde vi oss i ordning inför kvällens bravader. Josefine och Regina firade sina 18år i staden. En grym kväll som slutade i sängen med samma fina tjej som föregående dag.
Nu sitter jag och väntar på att my best friend ska komma hit. Vi ska mysa med te, choklad, popcorn och en massa plugg. Lär bli lite skvaller om helgen också. Charlotte åker till Frankrike på tisdag så ska krama lite extra på henne idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0