2012-03-21, 19:18

Har varit galet trött hela dagen. Sov en timma på soffan och vaknade av att jag blev fotograferad (????). Min familj alltså....... Drog mig upp och käkade middag, och nu sitter jag här. Hälsopedagogiksboken ligger uppslagen, vi har prov imorgon. Borde fokusera på den.

Igår var jag och Cajsa grymt duktiga (nåja) och pluggade all day.. Vi åt glass, drack te, skrattade och hade det bäst. Som vanligt med henne. Hon är finast. När vi sen landade i sängen somnade jag så fort jag landade på kudden.

Idag for jag, Julia, Felice, Lisa och Jonathan och åt gott på blå ängeln. Det var vi värda, som Lisa sa..

Nu mina vänner har jag försökt undvika bokh*lvetet nog länge. Måste ta tag i detta.
Kommentarer
Postat av: cajbaj

Puss!!

2012-03-22 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0