2012-03-09, 13:58


Systrarna Eriksson hälsar trevlig heeeeeeeelg.

Hade bästa körlektionen idag, bästa bästa bästa. Inte för att jag var så jävla grym (det var jag dock ;))) utan för att jag förstod. Det var som att allt klickade. Eller allt och allt, ska inte ta i så jag spricker. Men mycket.

Efter lektionen traskade jag och mötte upp min mami för lunch. Åt gott, men starkt. Trodde jag fick en allergisk chock, så starkt var det..
Gick sen till telia och böt abonnemnag till mig. Fick spotify premium i ett år och grejer för 700kr på köpet. Gick ut därifrån gladare än gladast, med bästa hörlurarna x2, ett skal och spotify premiuuuuuum. Galet braaa!!!

Ikväll står svampsoppa på menyn, jag som valt. Hejjjja vad gott!! Sen har jag en sorbet som väntar på mig, muuuums.

Nu- pluuuuuuuugg. Och musik, såklart.
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Sköööönt att få ha den känslan efter en körning! Positiva tankar ska det vara, gör det hela lite enklare ;)

Kram

2012-03-10 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0