2012-06-19, 00:44


Tänkte göra min finafina vän Lisa lite glad med ett inlägg.. Så here you go.

Bilderna är från föregående vecka.
Lillasysters examen. Sol. Glass och kvalitetstid med syster. Glass och brohäng med Nella.
Det, introduktion på jobbet, sömn, fotboll och lite umgänge med vänner var min förra vecka.
Samt längtan efter världens bästa. Men nu, mina vänner. Nu jävlar. Nu är det nära.

Idag har jag haft sista intro-dagen, 7-4. Jobbar sen hela midsommarhelgen. Tyvärr. Jag som hade stora planer på att göra något kul. Missade ju förra årets midsommar. Får ta igen det nästa år. Fira för tre år. Jag lär dock inte gråta blod. För till helgen kan jag promenera två minuter bort och umgås med dem finaste på jorden. Det och pengarna som kommer sen gör att det känns väldigt mycket lättare.

Just i skrivande nu så surrar jag med Cajsa. Eftersom att vi inte träffas varje dag längre får facebook agera mötesplats. Tack och lov för facebook stunder som dessa. Skönt att prata med henne.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah, sötis! <3

2012-06-19 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0