2012-07-22, 21:04

Haft en händelserik helg. Fylld med fina vänner, nya bekantskaper, god dricka, kramar och en himla massa annat. Det har varit bra. Oerhört kallt, men sånt får man ta. Låg och skakade hela natten igår, lyckades dock tillslut få lite värme och sov så gott som man kan sova i ett tält under en festival. Vaknade av och till pga alla jäkla fiskmåsar. Satan vad de kan leva om....
När jag idag lyckats ta mig hem och skjutsat hem mina passagerare stekte min lillebror hemmagjorda hamburgare till oss. Därefter tog jag mig en vaaarm dusch och somnade på soffan. Vaknade i panik och trodde att jag sovit över 24h och därmed missat jobbet. Insåg att så inte var fallet och att jag bara blundat i 40min.
Nu ska jag strax lägga mig i sängen. Har inte fått mycket sömn den senaste veckan.. Längtat efter min säng, var längesen vi sågs. Så sovgott mina vänner!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0