2012-04-19, 23:39



"Amanda jag hejar på Brynäs. För Skellefteå hedde ut Luleå. Och Luleå är bäääääst." "Du jag ändrade mig, jag hejar på dem som vinner." "Dem som jag hejar på kommer att vinna, det vet jag!!" - min favorittjej.

Har haft den bästa torsdagskvällen. Myst framför hockeyn med min syster och pappa. Pappa bjöd på färska jordgubbar med grädde, muuuums. Och te. Såklart. Det var så oerhört fint och efterlängtat att få umgås med dem.
Filippa är så himla fin, den bästa jag vet. Har kramat sönder henne lite och pussat henne i pannan x antal gånger. Finastefinaste syster.
Som skrattade åt mig när jag svor åt matchen. Jag vart lite hetsig, hehe.. Blir så när jag väl engagerar mig, vilket händer typ en gång varje år. Blev nästan lite ledsen över att det var finalen och att det är slut nu. Skrev JAG just det där? Ojojoj, tror jag msåte köpa en lott imorgon. Plötsligt händer det liksom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0