2012-04-08, 14:39



Hej mina vänner! Long time no see.. Men jag har haft annat för mig. Kan dra en snabbgenomgång om ni vill?

I torsdags hängde jag på challenge, men det vet ni ju redan.
Fredag sov jag länge och sen tog jag och vovven en långprommis. Åt middag hos mormor och morfar. Sen på kvällen hade jag liiiiiite för roligt. Så fick sota för det igår.
Efter mycket vatten, lite soffhäng och en promenad var jag fit for fight. Åt och slöade hos linda och micke. Slängde på mig lite smink och for sen till kalles för att plocka disk.
Idag har jag sovit länge och väl. Gjorde lite breakfast (första bilden). Och nu sitter jag här. Ikväll ska jag äta middag med min fina pappa och sen ska jag hänga med finaste, bästa Charlotte.
Nu ska jag ut på ytterligare en prommis. (jag har inte blivit hurtig, har ensam vårdnad om vovven just nu bara. don't you worry)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0