Sjuttonde maj idag, vilket betyder Norges nationaldag.

Har haft det här inlägget uppe ett bra tag, men vet inte riktigt vad jag ska fylla det med bara..

Dagen började bra, riktigt bra. Sovmorgon och vakna med insikten att jag kan sova två timmar till. Solig morgonprommis med vovvsan. Bra frukost, rabarberkräm och mami som sällskap.

När jag sen körde hem var det inte lika soligt längre, snarare väldigt regnigt. Jag hamnade bakom en övningskörare, (inget ont om han/hon) precis som igår. Han/hon körde ca 20km/h och eftersom att min moppe är oerhört sölig och det var en del trafik runt om så vågade jag inte köra om. När jag kom till tågrälsen så åkte bommarna precis ner, tack och lov var det bara ett lok. Så jag var aningens blöt när jag kom hem om vi säger så..

Dagen har altså varit både bra och dålig.. Strax kommer tydligen min bästaste bästis hit så den ser ut att bli mestadels bra :)

Sen måste jag plugga. Ska kanske börja packa lite smått också? Inte tagit fram en enda pinal än.. Äh hinner det sen ;) Men allra först en tekopp och nyaste numret av modeflickan.

Sedär, nog kunde jag fylla ett inlägg nog ;)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Hmmm... Är det jag som ska ta åt mig av bästaste bästis? ;) Det var trevligt att se er iaf =)

2011-05-17 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0