Imorgon är det i övermorgon och i övermorgon är det imorgon.



Jag har, precis som jag tidigare skrev, pluggat i stort sett hela kvällen. Så förhoppningsvis går morgondagens prov bra och inte åt h*lvete som jag faktiskt befarar.. Även imorgon måste jag plugga, har ett prov på onsdag också, samt en inlämning som ska in då och lite annat. Mucho fun..

Vill verkligen ha allt bortgjort på onsdag och inte behöva tänka på någon skola eller måsten under helgen. Bara kunna njuta av helgen. Som jag ju faktiskt ska spendera på en av mina favoritplatser. Tänka sig, nyss var det sisådär hundra dagar kvar och nu är det i överövermorgon. Jag har nog inte fattat att jag kommer träffa min efterlängtade fina familj. För de är dem, min familj. I alla fall en del av den. Så fort vi inte är nära så fattas dem mig.

Tiden går verkligen oerhört fort. Satt och räknade i min kalender idag, bara tre helger till som jag kommer spendera hemma (räknar bort den kommande såklart). Sen kommer jag inte synas här på 8 veckor. På ett sätt längtar jag så jag håller på att spricka, men om jag ska vara ärlig så är jag just nu i det stadiet där jag bävar. Vet att det kommer gå över, det gör de alltid. Men jag tänker på allt kul som kommer hända här. Särskilt är det lillflickan som jag tänker på, faktiskt. Och ifall Anna och Stefan kommer hit och tänk om Marina och co beger sig hit tidigare än beräknat.. Tänk ifall någonting händer med någon. Tänk, tänk, tänk....

Sen tänker jag på allt kul jag kommer få vara med om. Jag får fokusera på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0