salt - the movie



Ber om ursäkt för den oerhört dåliga uppdateringen under helgen. Hoppas ni har överseende med detta :)

Gårdagen blev inte som vi tänkt och i slutändan blev det jag och lise. Vi åt god middag, grillat! Sen cyklade vi ner på konsum och hyrde salt samt köpte massa gott. Filmen var väldigt konstig och vi fattade inte särskilt mycket.. Kan ha att göra med att vi pratade en hel del också ;)

Nu idag har jag inte gjort särskilt mycket alls, sett en film, surrat med mamma och msoter och nu sitter jag och dricker te/kaffe med mamma och lotta.

Vet att jag lovat bilder och de kommer senare idag. Ska ta en massa kort, fast lär bli fler än ett inlägg. Ju fler desto bättre, right? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0